Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

In service-urile Iveco activitatea continua normal, cu protejarea personalului, a clientilor si a afacerilor partenerilor autorizati

In reteaua de service-uri Iveco s-a simtit o usoara scadere a volumelor odata cu publicarea ordonantelor militare si incetarea sau reducerea semnificativa a activitatii din alte sectoare decat cel farmaceutic, medical, alimentar, transport de combustibil si echipamente medicale. Dar atelierele lucreaza inca dupa programul normal, ca si asistenta non-stop, cu toate ca la inceputul lui aprilie se discuta despre implementarea unor programe de rotatie a angajatilor. Compania a elaborat si un plan de masuri de sprijin si de sustinere a activitatii retelei de dealeri autorizati, astfel incat acestia sa-si continue activitatea si sa vina si ei in sprijinul clientilor. Reprezentantii Iveco sunt de parere ca, din moment ce transportul de marfuri este acum mai important ca oricand, este la fel de important ca si cei care asigura functionarea normala a vehiculelor comerciale sa se simta protejati si in siguranta. Concret, ar trebui ca activitatea de service sa fie mentionata clar in categoria activitatilor de baza si ca personalul sa primeasca echipamente de protectie si solutii de igienizare din partea autoritatilor, in conditiile in care la inceput de aprilie achizitionarea acestora inca se facea cu dificultate si la preturi din ce in ce mai mari.
Daca inainte de pandemie clienti asteptau si o saptamana sa intre in anumite ateliere din retea, acum termenul s-a redus la 2-3 zile.
Viteza de aprovizionare cu piese de schimb nu este momentan afectata pentru ca exista stocuri locale, depozitele europene nu au fost oprite, iar producatorii lor sunt activi – deci impactul crizei asupra livrarilor de componente este in prezent redus.
Desi este greu sau chiar imposibil de estimat impactul crizei asupra indicatorilor economici ai retelei de service Iveco, „principala noastra preocupare este sa ne asiguram ca serviciile after-sales sunt in continuare disponibile si ca raspund prompt nevoilor clientilor nostri. Pentru asta pastram o legatura stransa cu partenerii din retea, astfel incat sa traversam impreuna aceasta perioada dificila.“ 
In atelierele Iveco au fost aplicate inca de la inceput normele de siguranta impuse de autoritati, astfel incat sa fie protejati si angajati companiei si familiile lor, dar si partenerii de afaceri. In fiecare centru s-au luat masuri precum purtarea manusilor si a mastilor de protectie, utilizarea dezinfectantilor de maini, dezinfectarea suprafetelor in permanenta, pastrarea distantei fata de alte persoane conform normelor in vigoare, alaturi de masurile standard de service, cum ar fi izolarea cu husa din folie de plastic a volanului si a scaunului soferului inainte ca tehnicianul sa se urce in cabina. Accesul soferilor este limitat in sala de asteptare, interactiunea cu ei este de preferat sa se faca telefonic, iar in receptie se pastreaza distanta recomandata de normele de siguranta.

 

Articole similare

Ad