Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Covid-19 a determinat dealerii auto din India sa incerce vanzarile digitale

Covid-19 a avut un impact semnificativ asupra volumelor de vanzare auto din India, potrivit GlobalData. Dealerii au experimentat o scadere importanta la inceputul lui martie, iar cu cele 21 de zile de oprire a activitatii care au inceput pe 25 martie, vanzarile s-au oprit total. In consecinta, vanzarile din martie ale liderilor de piata Maruti Suzuki si Hyundai au scazut cu 47% fata de anul trecut. Si previziunile pentru aprilie raman pesimiste deoarece este posibil ca masurile restrictive sa fie extinse. Acestea, desi sunt complet justificate, au creat o presiune suplimentara pentru dealeri. „Pentru inceput, mai multi dealeri au ramas cu un inventar mare, in special de vehicule pe doua roti. Vanzarea vehiculelor au fost de asemenea afectata si din cauza faptului ca magazinele dealerilor sunt inchise si clientii nu au voie sa iasa afara. Ca o masura disperata, dealerii sunt acum incurajati sa experimenteze vanzarile digitale, care sunt o dezvoltare pozitiva si un pas catre viitor. Mai mult ca niciodata, dealerii auto au acum nevoie sa adopte masuri digitale pentru a vinde vehiculele. Chiar si atunci cand criza va lua sfarsit, este posibil ca unii clienti sa fie precauti si sa prefere sa stea departe de magazinele dealerilor pentru a evita contactul uman.?, a spus Animesh Kumar, directorul de consultanta din domeniul automotive al GlobalData.
Hyundai a devenit pionier in vanzarile digitale din India prin lansarea platformei de vanzare „Click to Buy?, care integreaza mai mult de 500 de dealeri din tara. Clientii pot opta sa aleaga un vehicul sau sa i se aduca acasa de la cel mai apropiat dealer. Populatia tanara in crestere ca si raspandirea folosirii de telefoane inteligente conduc la cresterea platformelor online. Clientii pot accesa usor diferite caracteristici, detalii legate de pret, pot compara modele, pot rezerva un drive test si pot vizualiza optiunile financiare ale vehiculului. „Totusi, procesul de vanzare al vehiculelor nu este la fel cu cel al altor produse. Vehiculele sunt scumpe si procesul necesita negocieri. In plus, piete precum Indiana, unde potentialii clienti vor sa incerce inainte de a cumpara, achizitia unui vehicul pe nevazute este posibil sa nu aiba prea mare success pe termen mediu. La acest stagiu, eficacitatea sa va fi limitata la reducerea numarului de magazine auto vizitate si poate ajuta la eficientizarea activitatilor. „Pentru ca vanzarile de vehicule online sa fie utilizate, este nevoie ca dealerii sa fie creativi. Tururile virtuale si negocierile online sunt cateva tehnici folosite in alte state si pot ajuta clientii sa accepte vanzarile de vehicule online ca pe o noua normalitate.?

Articole similare

Ad