CNH Industrial a anuntat, in 2019, noul plan de business „Transform2Win” pentru perioada 2020-2024, care vizeaza, printre altele, cresterea vanzarilor cu 5% pe an, majorarea investitiilor anuale in dezvoltare de produse, in valoare totala de 13 miliarde de dolari pana in 2024, ajustarea marjei EBIT a activitatilor industriale pana la 10% in 2024 (mai mult decat dublu fata de nivelurile actuale), dar si separarea activelor „On-Highway” (vehicule comerciale si productie de motoare) de activele „Off-Highway” (vehicule pentru constructii, agricultura si alte aplicatii speciale).
In ciuda blocajului generat de pandemie, noul plan de business merge mai departe, a declarat Thomas Hilse, Presedinte Iveco Brand, intr-un interviu acordat presedintelui juriului Truck of the Year, Giannerico Griffini. Astfel, innoirea gamelor de produse, inceputa in 2019 cu utilitara Daily si camionul S-Way, va continua in cea de-a doua parte a 2020 cu modelul off-road Iveco T-Way, succesorul Trakker. De asemenea, colaborarea cu Nikola pentru dezvoltarea camionului electric merge mai departe, iar testarea prototipului Nikola Tre pentru piata europeana va incepe – conform programului – la sfarsitul acestui an. Versiunea electrica pe baterii va fi gata in 2021, iar cea pe celule de hidrogen, in 2023.
Iveco nu abandoneaza nici proiectul promovarii gazului natural ca tehnologie alternativa viabila, ci dimpotriva. In scurt timp urmeaza sa fie lansata cea de-a doua generatie a camionului pe gaz natural lichefiat Stralis LNG, a precizat presedintele Iveco Brand, iar reactiile din partea clientilor sunt pozitive, cererea de camioane pe LNG fiind in crestere, in paralel cu extinderea retelei de alimentare la nivel european.