Conform publicatiei franceze Car&Bus Connexion, care aminteste ca la Busworld 2019 Magelys a lipsit si de la standul Iveco, si din dosarul de presa, productia acestui model s-a oprit deoarece, potrivit normei R66.02, nu a putut primi motoare Euro 6d.
Deocamdata nu a fost anuntat niciun succesor si Evadys, derivat din Crossway, este cel care va incerca sa castige teren, avand ca avantaje costul total de exploatare si polivalenta sa relativa. Totusi, Evadys nu este vazut ca un autocar cu prestanta si nu se ridica din acest punct de vedere la nivelul vehiculelor concurentei, drept pentru care publicatia franceza se intreaba daca nu cumva Iveco Bus renunta la piata de turism. Insa pe termen scurt aceasta decizie este putin probabila si chiar exista zvonuri ca producatorul va lansa un nou autocar in 2021, dar, pe de alta parte, contextul economic actual si oprirea activitatilor de turism nu sunt favorabile unei astfel de decizii, deci poate va fi nevoie sa astepte mai mult.
Iveco are un atu important nu numai pe piata franceza – unde in Paris, de exemplu, motorizarea diesel va fi interzisa in 2024 – ci si in Europa in general: traditia in producerea de autobuze si autocare pe gaz, care vor fi admise cel putin pana in 2030, dar cu siguranta si dupa asta. Deci e posibil ca noul model pentru transport turistic sa fie pe gaz si pentru asta trebuie sa se gaseasca un loc pentru rezervoarele de mare capacitate fara a reduce mult volumul si fara a ridica pavilionul, deoarece unii transportatori sunt reticenti fata de vehiculele mai inalte de 3,75 m.