FM Logistic va continua sa dezvolte serviciile cu valoare adaugata, cum ar fi impachetare secundara, pentru a putea oferi clientilor din depozitul sau din zona Bucurestiului, langa autostrada A1 Bucuresti – Pitesti, in Dragomiresti, judetul Ilfov, aceeasi gama de servicii pe care o ofera si partenerilor din alte domenii, a declarat Alexander Pavlov, Managing Director, in cadrul videoconferintei „Impactul COVID-19 in piata de distributie farmaceutica din Romania“, organizata de Tranzit si transmisa Live pe canalele online ale revistei noastre.
„Avem deja GDP (Bunele Practici de Distributie), dar am inceput sa lucram si la servicii GMP pentru productie partiala, cum ar fi reetichetare, reimpachetare. Dorim sa oferim astfel de servicii cu valoare adaugata pentru a putea acorda clientilor din industria farma aceeasi gama de servicii pe care o oferim si celor din domeniul non-farmaceutic. Deja oferim servicii de comisionare pentru fluxurile de export. Avem clienti care au in portofoliu, pe langa produsele farmaceutice, si produse non-farmaceutice, precum cele cosmetice si care sunt mai interesati de servicii pentru aceasta categorie de produse. Iar acesti clienti au nevoie de servicii logistice intr-un mediu care respecta normele GMP. Astfel, ei ar putea putea folosi depozitul nostru pentru a putea stoca produsele inainte de a fie eliberate“, a explicat Alexander Pavlov.
De asemenea, operatorul logistic doreste sa isi dezvolte si activitatea pentru distributia finala. Potrivit managerului, acest plan care nu are o data clara, dar va fi pus in practica cu siguranta. „In activitatea de transport, acum suntem limitati la importul si exportul de camioane complete, dar vrem sa mergem catre distributia domestica. Deja facem distributie FTL catre mai multe centre comerciale in toata tara. Am dezvoltat si dorim sa oferim si solutii LTL (less than container loads), la nivel de palet, si dorim sa extindem acest serviciu la industria farmaceutica. Vrem sa mergem catre distributia urbana, unde vedem un bun potential de optimizare, avand in vedere ca avem un portofoliu diversificat de clienti care vand, spre exemplu, catre farmacii, centre comerciale etc. Este mult potential de optimizare a grupajelor“, a mai punctat directorul FM Logistic Romania.