Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volkswagen Caddy, mai mare și mai digital ca niciodată

Noul Caddy, proaspăt lansat de VW Vehicule Comerciale, va fi disponibil și în varianta cu ampatament lung, Cargo Maxi, având acum suficient spațiu pentru a acomoda doi europaleți. Pe lângă optimizarea spațiului în zona cargo, noul Caddy este practic un smartphone pe roți, care beneficiază de un cockpit orientat către digitalizare, cu instrumente și sisteme interconectate.

Din punct de vedere vizual, trecerea la platforma MQB, aceeași regăsită pe Golf 8, este evidentă în varianta Maxi. Cu o creștere de la 2,682 mm la 2,755 mm, noul Caddy primește proporțiile adecvate pentru a obține un look mai dinamic. Prin această oportunitate tehnică, designerii VW au creat o nouă caroserie. Pentru prima dată, monovolumul german primește jante din aliaj de 18 inch în varianta standard a versiunii de top Style, noi blocuri optice LED și noi stopuri, de asemenea, cu tehnologie LED. Și tot în premieră, vehiculul poate fi deschis și pornit prin sistemul „Keyless Access“. Interiorul a fost complet modificat, atât din punct de vedere vizual, cât mai ales tehnologic. În varianta de top, interfața interactivă formează noul „cockpit digital”.

Unul din cele mai mari interioare din segment

În privința soluțiilor de depozitare și a spațiului, dimensiunile noului Cargo au fost modificate pentru a acomoda mai mult spațiu de încărcare. Dacă varianta standard presupune un volum maxim de 3.1 m3, în varianta cu ampatament lung, acest spațiu se mărește până la 3.7 m3. Pentru acest lucru, inginerii VW au reproiectat complet puntea spate. Astfel, datorită faptului că lățimea maximă între roți este de 1.230 mm, noul Caddy poate depozita, transversal, un europalet. În plus, va fi disponibilă și versiunea Maxi (cu ampatament lung), care beneficiază de un atu important: lățimea ușii glisante a fost mărită la peste 840 mm (de la 701 mm), ceea ce înseamnă că noul Caddy poate transporta acum un al doilea palet. Lungimea maximă a spațiului de încărcare până la peretele despărțitor este de 1.797 mm (Cargo) și 2.150 mm (Cargo Maxi).

În România, noul Caddy Cargo poate fi comandat, momentan, doar în varianta de motorizare cu 102 CP – 75 kW, la prețuri începând de la 22.451 de euro, tva inclus. Varianta Caddy are un preț de pornire de 27.030 de euro, tva inclus, în timp ce varianta Kombi pleacă de la 26.473 de euro, tva inclus. Din decembrie, vor fi disponibile pentru comandă și variantele Cargo de 75 CP – 55 kW, la un preț de pornire de 20.288 euro, tva inclus, Kombi, 24.310 euro, și Caddy, 24.867 euro, ambele cu tva inclus.

Articole similare

Ad