Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Fabricile OEM din Europa au fost închise în medie 44,22 de zile

Pandemia a lovit în mod dramatic industria automotive, forțând stoparea producției în Europa și în restul lumii, spune Jian Huang, Global Head of Corporate Supply Chain Risk Management Hella, în cadrul celei de-a șasea ediții a „Supply Chain & Logistics Forum“, organizată de BusinessMark. Este adevărat că impactul asupra producătorilor de mașini a variat, însă este evident că Marea Britanie și Italia au înregistrat cele mai lungi perioade de inactivitate. „Numărul mediu de zile de închidere a fabricilor OEM din Europa este de 44,22, iar în SUA a ajuns la 55,48, totul cu un impact puternic. În România, media a fost sub 40 de zile, deci mai puțin decât în Germania, Cehia, Spania, Franța, Polonia sau Portugalia“, a spus reprezentantul Hella, menționând că numărul zilnic de insolvențe, pentru furnizorii din automotive, a crescut în trimestrul al doilea, față de primul, și în mod particular în iunie.

„Producătorii auto s-au confruntat cu doi factori cheie care aveau potențial de a încetini sau de a întrerupe operațiunile de repornire: reducerea capacității de transport aerian de mărfuri și indisponibilitatea furnizorilor, în special din India și Brazilia.“

Provocările au fost legate nu numai de oprirea producției, ci și de păstrarea forței de muncă și respectarea condițiilor de siguranță. „Am constatat că lanțul de aprovizionare end-to-end este vulnerabil nu numai la pandemie, ci și la alte provocări (cutremure, incendii, erupere vulcani etc). Noi trebuie să îl facem rezistent, mai ales că orice etapă afectată din supply chain sau orice furnizor care se confruntă cu probleme va afecta întreg lanțul. Ca urmare, conceptul de management al riscului, fie că e preventiv, fie reactiv, trebuie să țină seama de trei factori: oameni, procese și tehnologii.“

Articole similare

Ad