Thales, lider mondial în securitate digitală, a lansat Identity Verification Suite (IDV) ca răspuns la nevoia tot mai mare pentru un serviciu de integrare a clientului la distanță. Soluția pune la dispoziție un serviciu de verificare a identității, bazat 100% pe Inteligență Artificială.
IDV integrează cea mai nouă tehnologie de recunoaștere facială, algoritmi de identificare a caracteristicilor de securitate ale documentelor și motoare de învățare automată, răspunzând astfel nevoilor create de pandemia COVID-19, se arată într-un comunicat. Soluția IDV dezvoltată de Thales permite o experiență sigură în domenii precum industria turismului (securitatea transportului aerian și a aeroporturilor, companiile de închirieri auto, transportul public și privat), telecomunicații, bănci, servicii pentru cetățeni (permis de conducere internațional), dar și pentru toate tipurile de furnizori de servicii online care implementează reglementările KYC (Know Your Customer). Pentru a asigura un nivel ridicat de securitate, Thales a oferit opțiunea de autentificare reciprocă și conectare la serviciul Thales SaaS – Solution as a Service.
Tehnologia avansată de recunoaștere facială este o particularitate cheie a soluției IDV. Clientul este rugat să își facă un selfie, iar apoi soluția analizează în mod transparent dacă selfie-ul se potrivește cu portretul din documentul de identitate, permițând o verificare biometrică rapidă și eficientă a identității.
„Pandemia COVID-19 a provocat o serie de schimbări globale care influențează felul în care oamenii sunt identificați cu acuratețe atunci când se înregistrează online sau interacționează cu servicii digitale. Goode Intelligence prognozează că, într-un astfel de context de criză, adoptarea serviciului electronic de verificare a identității și a documentelor va fi accelerată cu 15-20%”, a declarat Alan Goode, CEO și Chief Analyst la Goode Intelligence.