Grupul Wielton a decis să implementeze o nouă strategie de servicii post-vânzare în toate companiile și piețele sale de operațiuni sub un singur brand comun: Aberg. Această decizie va permite, printre altele, o promovare mai bună a piesele de schimb oferite sub propria semnătură. Odată cu înființarea mărcii „umbrelă” Aberg, toate companiile din portofoliul grupului Wielton – adică Fruehauf, Wielton, Lawrence David, Langendorf și Viberti – vor primi sprijin pe componentele de operaţiuni service și vânzare de piese de schimb. De asemenea, vor fi deschise 7 centre internaționale de servicii, responsabile de deservirea regiunilor individuale de operațiuni ale Grupului Wielton. Fiecare centru va organiza asistența service, furnizarea de piese de schimb și consilierea tehnică pentru clienții care dețin un vehicul de orice marcă a Grupului. Nu în ultimul rând, vor fi implementate instrumentele IT necesare și va fi creată o platformă globală de internet, disponibilă pentru partenerii de service, pentru a transmite în mod eficient informații despre produse în ceea ce privește garanția, istoricul reparațiilor și disponibilitatea pieselor de schimb.
Practic, introducerea mărcii Aberg asigură o standardizare a tuturor punctelor de service ale grupului Wielton. Oferta Aberg va include piese de schimb marcă proprie și servicii furnizate de o rețea de ateliere partenere. Procesele logistice legate de distribuția pieselor de schimb va fi mult simplificată și, astfel, va crește disponibilitatea tuturor reperelor, concomitent cu reducea costurilor de operare.
Grupul Wielton nu va construi ateliere service noi, ci se va baza pe locaţiile curente, specializate, care vor oferi clienților un standard în concordanță cu cea mai înaltă calitate a serviciilor. Rețeaua va funcționa inițial simultan sub marca Aberg şi sub brandurile locale ale grupului. Implementarea noii strategii și mărci de aftermarket Aberg va începe din 2021, iar procesul este programat să se încheie în 2025.