Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scania propune un pachet premium și pentru camioane rulate

Scania România a compensat scăderea cererii de camioane noi prin atenția mai mare acordată celor rulate, unde toate vehiculele disponibile în parcul propriu, provenite de la clienți români, au fost vândute. „Sunt foarte mândru de realizările acestei echipe“, declară Benoit Tanguy, managing director Scania Black Sea Unit (România și Bulgaria), care explică faptul că un punct forte l-a constituit și contactul de service oferit pentru aceste camioane rulate. „De fapt, a fost vorba de un întreg pachet“, detaliază Mihai Pașol, director de marketing Scania Black Sea Unit, „constând din vehicul, service, garanție și finanțare. Mai mult decât atât, am oferit și opțiunea de a restitui camioanele după un an, tocmai din cauza incertitudinii de pe piață, dar foarte puțini clienți au apelat la asta. Ceea ce ne bucură este că, după mulți ani în care ne-am străduit să-i convingem să nu meargă să cumpere camioane rulate din Germania, ci să vină întâi la noi, în sfârșit în 2020 am reușit. Și chiar clienți care de obicei cumpără vehicule noi au fost încântați de acest pachet oferit pentru second-hand și au făcut astfel de achiziții, pentru că vorbim de un adevărat pachet premium, chiar dacă pentru vehicule rulate.“ Rezultatele bune pe segmentul second-hand se datorează și faptului că generația anterioară Scania s-a bucurat de mare succes, iar acum sunt disponibile astfel de modele care au depășit trei ani. În plus, fiind deja pe piața noile motoare Euro 6 D, pe care Andreea Dumitrescu, directorul de vânzări al companiei, le consideră excelente, numeroși transportatori vor să achiziționeze camioane dotate astfel chiar dacă au în flotă Scanii relativ tinere, „deci ne bazăm pe faptul că și în 2021 vom primi multe din trade in – ceea ce e important pentru că nu avem multe din leasing operațional – și că vom vinde la fel de bine“.

Articole similare

Ad