2020 a atras provocări economice unice pentru Grupul GRAMPET – Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din România şi Europa Centrală și de Est, însă structura de servicii integrate și infrastructura strategică dezvoltată la nivel regional au favorizat revenirea rapidă din a doua parte a anului. „2020 a fost un an de testare și confirmare a ceea ce am construit în ultimii 20 de ani – o companie multinațională cu infrastructură strategică pentru întreaga economie”, spune Gruia Stoica, Președintele și fondatorul Grupului GRAMPET. „Primim tot mai multe semnale că Grupul GRAMPET intră în atenția marilor investitori și grupurilor de interese din industria de profil globală, într-un moment în care piața se aliniază la noua paradigmă economică, iar tendința de consolidare din industriile de transport se accentuează. Această validare internațională ne onorează, mai ales că vine pe fondul unui proces în justiție care ne provoacă acasă un prejudiciu nedrept de imagine.”
Estimările financiare pentru 2020 mizează pe o cifră de afaceri în creștere ușoară, la aproximativ 285 de milioane de euro (față de 281 de milioane de euro anul trecut), respectiv un profit net în scădere la aproximativ 7,3 milioane de euro (comparativ cu 11 milioane în 2019). Rezultatele reflectă și impactul unui buget de investiții în creștere (23,2 de milioane de euro față de 21,3 de milioane de euro în 2019).