Linde Engineering, din Tacherting, Bavaria, a angajat compania de transport agabaritic Baumann să ducă în portul dunărean Passau două schimbătoare gigantice de căldură, unul de 33,65 m lungime, 6,05 m lățime și 6,14 m înălțime și altul de 29,5 m lungime, 6,7 m lățime și 6,5 m înălțime.
Cele două companii colaborează de mult, iar Baumann a achiziționat în ultimii cinci ani de la Goldhofer, special pentru astfel de încărcături gigant, linii noi de axe THP/SL-L și module ce permit transporturi de până la 200 t, care înlocuiesc trailere mai vechi din flotă, deoarece în prezent sunt solicitate încărcări tot mai mari pe axă. Iar noile module ușoare de la Goldhofer oferă performanțe deosebite în exploatare din acest punct de vedere și sunt și extrem de robuste datorită designului ranforsat al cadrului, tehnologiei cu axe pendulare și rulmenților cu bile. Concret, noile serii THP/SL-L de la Goldhofer permit o sarcină utilă pe linia de axe de 26 t la viteza de 20 km/h și au moment înalt de îndoire.
Din motive de siguranță, cele două schimbătoare de căldură, care cântăresc 274 și 278 t, au trebuit transportate în timpul zilei și din cauza dimensiunilor impresionante convoiul a trebuit să meargă mai ales pe drumuri secundare. Combinația cu trailer autovirator folosită pentru schimbătorul de căldură de 274 t a inclus 18 +10 linii de axe THP/SL-L cu lungime totală de 69 m, întreaga combinație având 433 t, iar pentru cel de 278 t s-au folosit un trailer autovirator, 16 linii de axe THP/ST și 14 linii de axe THP/SL-L, cu o lungime totală de 72 m și o greutate a ansamblului de 450 t.
În plus față de escorta poliției a fost nevoie de o echipă cu mai multe vehicule, care să îndepărteze obstacolele, cum ar fi indicatoarele rutiere, să recupleze autotractoarele în zonele cu viraje de 90 de grade și să dirijeze traficul acolo unde erau mulți pietoni. În total s-au folosit șase camioane, deoarece traseul a presupus și urcări de până la 12%. Iar drumul până în port a durat patru zile, așa cum s-a estimat inițial. Din Passau, schimbătoarele de căldură au fost încărcate spre Canada, unde vor fi folosite la o fabrică de lichefiere a gazului natural.