Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cargus, volume mai mari cu 20% generate de pandemie

Cargus, una dintre cele mai importante companii de curierat din România, a raportat o creștere anuală a volumului de peste 20%, cu unele luni generând cu 30% mai mult față de aceleași luni ale anului 2019. Unul dintre principalii factori de creștere a fost sectorul B2C, întrucât consumatorii au căutat să-și îmbunătățească nivelul de confort în contextul actual.

Primul an al pandemiei de COVID-19 a avut un impact major asupra obiceiurilor de consum ale românilor. Mulți dintre aceștia au preferat comerțul online și serviciile de curierat pentru cumpărături, arată datele Cargus. Livrările pentru categorii precum cultură, modă, bricolaj, IT&C, jucării și cosmetice au crescut semnificativ în portofoliul Cargus în 2020, cu unele creșteri depășind 100% în volume.

„2020 a fost un foarte dinamic pentru întreaga industrie de curierat, iar Cargus a făcut investiții semnificative pentru a se alinia noului context provocat de pandemia COVID-19. Evoluția volumelor unor categorii de produse transportate de Cargus arată cum atenția consumatorilor români s-a concentrat asupra activităților posibile în limitele stabilite de situația actuală. Cu multe restricții în viața lor, românii s-au îndreptat către cultură, renovarea și amenajarea locuințelor și telecomunicații pentru a-și îmbunătăți viața, așteptând ca lucrurile să revină la normal. În ciuda constrângerilor cauzate de COVID-19 și de creșterea volumelor, am reușit să menținem nivelul serviciilor la cea mai înaltă calitate, în principal datorită investițiilor și concentrării strategice pe livrarea la timp.”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Pentru a se calibra la creșterile și variațiile de volum, dar și la măsurile specifice de protecție împotriva COVID-19, Cargus a investit semnificativ în capacitatea de sortare și în eforturile de a proteja angajații și clienții companiei. Ambele investiții cheie realizate de companie au vizat zona de logistică – una a reprezentant-o depozitul Dragomirești-Deal, o investiție de 7.000.000 EURO, iar cealaltă a avut o valoare de 4.000.000 EURO în actualizări IT&C și alte procese logistice.

Compania a fost prima care a introdus livrările contactless în industria de curierat din România și a lansat un serviciu PrePaid, o soluție concepută pentru a oferi mai multă predictibilitate IMM-urilor locale. „În calitate de acționar majoritar al Cargus, suntem foarte mândri de modul în care echipa Cargus s-a descurcat în aceste vremuri dificile, concentrându-se în principal pe siguranță și calitate. Ne-am angajat să sprijinim creșterea Cargus, care va fi realizată prin inovație și leadership în calitatea serviciilor. Vom face investiții semnificative pentru a ne menține creșterea pe piața românească.”, a comentat Kerim Turkmen, partener la Mid Europa Partners.

Articole similare

Ad