CNR (Comitetul Național Rutier din Franța) a realizat și pentru ianuarie 2021 o anchetă referitoare la impactul crizei Covid-19 asupra transportului rutier de mărfuri generale pe distanțe lungi și regional, realizat cu ansambluri articulate.
Față de februarie 2020, ultima lună întreagă de dinainte de criza Covid-19, acesta a fost cu 2,5% mai mare (+0,2% a fost cel mai slab rezultat indicat de firmele chestionate și +4,9% a fost cel mai bun). Ca și în cazul cifrelor de afaceri, tot aprilie 2020 a fost luna cea mai slabă și din punct de vedere al numărului de șoferi, cu o scădere de 32,2% față de februarie 2020, iar cea mai mare creștere a fost în noiembrie, de 2,3%.
Față de ianuarie 2020, numărul de șoferi a fost cu 2,7% mai mic (firmele cu cea mai mare scădere au raportat 5%, iar cele cu cea mai mică scădere au raportat 0,3%). Cea mai mare scădere față de luna similară a anului anterior s-a realizat în aprilie, de 69,5% față de aprilie 2019, iar cea mai mică (deoarece creșteri nu au fost) în septembrie, de 0,4% față de septembrie 2019.