După ce a încheiat anul trecut mai bine decât prefigurase iniţial, Jungheinrich estimează că îşi va creşte vânzările pe piaţa globală de echipamente de manipulat în 2021, în contextul unei evoluţii pozitive a acesteia din urmă. Inclusiv în Europa, principala piaţă pentru constructorul german, volumele de vânzări Jungheinrich s-ar putea majora cu aproximativ 5 procente comparativ cu anul anterior.
„Ne propunem să fim prima opţiune pentru clienţii noştri pe termen lung. În noiembrie 2020 am făcut publică strategia pe următorii 5 ani, care are ca obiectiv creşterea profitabilităţii, eficienţei şi sustenabilităţii. Anul trecut a fost un test pentru noi, atât în plan profesional, cât şi personal. Criza pandemică nu a trecut, însă abordăm 2021 cu optimism şi aşteptăm o evoluţie pozitivă a pieţei”, a declarat Lars Brzoska, preşedintele Jungheinrich.
Pentru 2021, grupul german îşi propune extinderea prezenţei sale pe pieţele din Europa, China şi America de Nord.