Platforma de urmărire în timp real Fourkites a introdus noi funcții pentru diverse instrumente de colaborare. Acestea ar trebui să permită expeditorilor să lucreze împreună chiar mai rapid și mai ușor. După cum a fost anunțat de Fourkites, mesageria instantanee, pe care expeditorii o pot folosi pentru a discuta direct cu agenții de expediție și operatorii de transport, a primit funcții extinse.
Angajații din transportul și urmărirea expedierilor, precum și șoferii și personalul din depozit, pot vedea livrările și informațiile importante care afectează livrările într-o singură interfață. Utilizatorii ar putea, de asemenea, să partajeze documente, fotografii și note pe o anumită încărcare, să înființeze grupuri de lucru online și să controleze accesul, după cum este necesar.
În plus, aplicația pentru șoferi CarrierLink oferă acum o navigație mai puternică pas cu pas, check-in mobil și noi funcții pentru actualizarea programărilor, adăugarea de note la încărcări ș.a. În plus, au fost adăugate funcții avansate pentru afișarea stațiilor de alimentare cu combustibil, stații de cântărire, evaluări ale locației și facilități de-a lungul traseului.
Expeditorii care folosesc platforma SUA pentru a-și optimiza lanțurile de aprovizionare includ Bayer Group. „În fiecare zi, expeditorii noștri fac automat schimb de date privind locația pe sute de încărcături din întreaga Europă cu platforma noastră Fourkites”, spune Edmund Jager, șef distribuție EMEA la Bayer.
Aceasta înseamnă că orele de sosire detaliate pot fi transmise clienților în timp real. „Distribuitorii pe care îi aprovizionăm sunt întotdeauna informați cu privire la stocurile lor, iar clienții finali se pot baza pe noi pentru a livra semințele și protecția culturilor de care au nevoie la momentul potrivit. Așteptăm cu nerăbdare să integrăm alți expeditori și astfel să ne consolidăm abordarea orientată spre client”, a spus Jager.