Prin gama de produse si expertiza de care beneficiaza, ZF Friedrichshafen AG va demonstra la Busworld Kortrijk cu transportul public de calatori poate sa fie economic, prietenos cu mediul si confortabil in acelasi timp.
Arcurile din aluminiu utilizate de ZF pentru axa spate AV 133, dedicata vehiculelor cu podea coborata, au redus greutatea acesteia cu 45 kg, ceea ce inseamna cu 5% mai putin decat greutatea predecesoarei AV 132. Prin noua axa, care este mai usoara, se poare compensa greutatea aditionala generata de tehnologia Euro 6.
ZF intentioneaza sa optimizeze si mai mult AV 133 in termeni de eficienta, zgomot si greutate pana la finalul lui 2015. La Kortrijk, ZF va prezenta si axa portanta AVE 130 pentru sisteme hibride sau autobuze electrice. Acesta are doua motoare electrice integrate, fiind astfel o varianta cu 200-500 kg mai usoara comparativ cu variantele cu motor electric central. Aceste inovatii de produse au o traditie indelungata la ZF. In 1983, exact acum 30 de ani ZF a lansat prima axa portanta. Compania este unul dintre pionieri tehnologiei cu podea coborata.
Acest progres si expertiza ZF sunt reflectate tehnologia incorporata de axele frontale cu podea coborata dedicate autobuzelor urbane si autocarelor. Noua RL 82 EC completeaza familia de axe viratoare si a fost proiectata pentru sarcini peste 8,2 t.
ZF acopera in permanenta cererea de solutii de propulsie eficiente pentru autobuze si autocare prin trei game diferite de transmisii care vor fi prezentate la expozitia de la Kortijk. Astfel, transmisia automata ZF-EcoLife face transportul public nu doar mai eficient din punct din perspetiva consumului, ci si mai linistit prin programul TopoDyn Life de schimbare a treptelor de viteze.