După pauza provocată de pandemie, Iveco își reia eforturile pentru a deveni o companie complet autonomă. Separarea de CNH Industrial va avea loc în primele luni ale anului 2022 odată cu nașterea grupului Iveco, din care este deja creată echipa de conducere: Francesco Tanzi pentru funcția de director financiar, un rol necesar pentru a gestiona autonomia din punct de vedere financiar. Tanzi vine din aceeași poziție în Pirelli. Annalisa Stupenengo, care va fi responsabilă cu partea operațională (producție, calitate, logistică și achiziții), acum președinte al diviziei Powertrain, și Sylvain Blaise, care va fi responsabil de Powertrain și care provine și de la CNH.
Grupul Iveco va reuni activitățile de producție de vehicule comerciale și autobuze Iveco (inclusiv Astra, Magirus și divizia pentru vehicule militare) și unitatea de producție a motoarelor (FPT), în timp ce activitățile legate de producția de vehicule și mașini vor rămâne sub CNH Industrial pentru construcții, agricultură și activități speciale. În prezent, nu se știe dacă CNH Industrial va păstra întregul capital al Grupului Iveco sau va vinde o parte din acesta către investitori sau pe piața de capital.