La jumatatea lui noiembrie, Continental, furnizor de componente pentru industria auto si producator de anvelope de talie internationala, a participat la Ziua Mondiala a Calitatii coordonata de Organizatia Natiunilor Unite. In 16 unitati ale Diviziei de Anvelope Continental raspandite pe glob, angajatii organizeaza evenimente si activitati pentru a aduce calitatea in atentia publica. Sub sloganul „Eforturi continue pentru calitate de prima clasa”, angajatii Continental vor analiza in detaliu ce inseamna calitatea si cum pot participa activ la sustinerea si chiar la imbunatatirea standardelor de inalta calitate.
„Satisfactia clientilor prin calitate de prima clasa este esentiala pentru noi, astfel incat sa ne putem realiza obiectivele de crestere si de creare a unui plus de valoare, pe care ni le-am stabilit in cadrul Viziunii 2025. Printr-o calitate excelenta a produselor, a serviciilor si a aprovizionarii, ne asiguram reputatia de partener de incredere pentru clientii din toata lumea”, a afirmat Claus Petschick, Director de Management al Calitatii la Divizia de Anvelope Continental. Prin Viziunea 2025, Continental pune bazele unei cresteri durabile in anii care urmeaza. Pana in 2016, Continental va investi peste un miliard de euro pentru extinderea fabricilor de anvelope in toata lumea.
Pentru a sustine calitatea de prima clasa a produselor si a proceselor, implicarea si constientizarea tuturor angajatilor sunt esentiale. „Calitatea de prima clasa a produselor poate fi obtinuta doar prin excelenta in toate activitatile si procesele de productie. Acesta este segmentul in care echipa noastra se departajeaza vizibil. Angajamentul si determinarea lor reprezinta un factor important pentru traseul pe care il vom urma in vederea realizarii Viziunii 2025”, a adaugat Jens Schöning, Directorul de Management al Calitatii la Divizia de Anvelope pentru Autoutilitare Continental. Prin activitatile organizate in locatiile participante la Ziua Mondiala a Calitatii, Continental doreste sa sublinieze faptul ca asigurarea calitatii reprezinta nu numai responsabilitatea principala a tuturor, ci face parte integranta din succesul corporatiei.