Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eurolines Romania a crescut in 2013 cu 30%

Grupul Eurolines Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 330 de milioane de lei, in crestere cu 30% fata de 2012. Valoarea dobanzilor, taxelor, deprecierilor si amortizarilor reprezinta 3% din cifra de afaceri a grupului, iar rezultatul operational ajustat este de 4.650.000 de lei.
70% din cifra de afaceri este realizata de Touring Europabus Romania, compania din cadrul grupului care detine retelele Tui TravelCenter si Eurolines, restul fiind realizat de celelalte 19 firme membre Eurolines din Romania, Germania si Republica Moldova.
 

Grupul a cunoscut cresteri pe toate segmentele de piata acoperite. Pachetele turistice au fost in 2013 in crestere cu 61% fata de anul precedent, in timp ce vanzarea biletelor de avion a crescut cu 18%, iar a celor de autocar, cu 7%. „Atentia acordata clientului este vitala. Turismul a intrat intr-o alta era de dezvoltare si viitorul agentiilor de turism presupune schimbare si inovare. Pentru ca experientele placute de cumparare in agentii reprezinta alternativa la canalul on-line de achizitie a serviciilor turistice, care se bucura de tot mai mare succes“, a aratat Dragos Anastasiu, presedintele grupului Eurolines Romania.
Pentru 2014, grupul estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de minimum 20% si o valoare a pachetelor turistice vandute in retelele TUI TravelCenter si Eurolines mai mare cu 38%.

Articole similare

Ad