Producatorul de materiale de constructii Duraziv mizeaza in 2014 pe o accentuare a importantei acordata de romani culorii in proiectele de amenajare si renovare. Ponderea lucrarilor de renovare in piata de constructii a crescut constant in ultimii cinci ani.
O prima investitie a companiei vizeaza gama de pigmenti solizi instanti cu 14 amestecuri de pulbere pentru interior si exterior.
Compania lanseaza si sistemul de colorare profesional Duraziv Color Pro, pentru bazele de nuantare cu Kauciuc. Cu aceasta ocazie, este lansata si noua cartela de culori, ce cuprinde o selectie de peste 500 de tonuri grupate pe game de culori, de la pastel la accent, plus o sectiune speciala – Selecta – ce propune combinatii armonioase de cate patru culori.
“Lucrarile de renovare si cele de personalizare ale spatiilor de locuit vor impulsiona in scurt timp consumul de vopsele colorate diminuand considerabil ponderea detinuta de vopseaua alba in piata”, explica Marga Carp, director de marketing Duraziv. “Romanii iubesc culoarea, aspect care va deveni foarte vizibil in momentul in care vor creste sumele investite in amenajarea imobilelor personale”, adauga Marga Carp.
Volumul tranzactiilor imobiliare a inregistrat un avans considerabil in 2013. Specialistii Duraziv estimeaza ca fiecare tranzactie imobiliara este urmata in scurt timp de o investitie in materiale de finisaj realizata cu scopul de a personaliza spatiul achizitionat. “Locuintele noi sunt vandute cu peretii vopsiti in alb. Cei care achizitioneaza aceste imobile vor dori sa-si puna amprenta asupra lor. Culoarea este unul din modurile prin care noii proprietari isi exprima propria personalitate”, explica Marga Carp. Achizitiile de imobile vechi sunt urmate de asemenea de aplicarea unui strat nou de vopsea.