Plata cu cardul direct la curier devine una dintre opțiunile de plată preferate pentru destinatarii coletelor din România. Conform datelor Cargus, 1 din 2 clienți sunt interesați să efectueze o achiziție atunci când magazinul online le pune la dispoziție o listă extinsă de metode de plată, conform așteptărilor lor și aproximativ 65% din clienți aleg să facă plata la livrare (ramburs) atunci când comandă produse online.
Cargus a dezvoltat și implementat, în septembrie anul trecut, plata cu cardul direct la curier (card on delivery / PIN on Glass) – o premieră nu doar pe piața de curierat din România, ci și o inovație la nivel european, arată compania de curierat. Astfel, potrivit datelor analizate comparativ pe ultimele două luni din 2021, decembrie față de noiembrie, Cargus a raportat o creștere cu 22% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din valoarea totală a plăților efectuate la livrare și o creștere cu 19% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din numărul total de plăți pe realizate la livrare. „Numărul tranzacțiilor cu cardul la livrările Cargus a crescut cu 14% în decembrie față de noiembrie, în timp ce valoarea totală a plăților cu cardul efectuate la livrare a crescut cu 7%, cu o valoare medie a plății cu cardul la livrare de 304,30 lei. Plata coletului cu cardul direct la curierul Cargus a devenit la fel de simplă ca plata la magazin“, mai arată compania în comunicat.
„O experiența excelentă de comerț electronic este un factor de diferențiere într-un mediu de shopping digital în continuă dezvoltare. Informarea clienților în avans despre disponibilitatea soluției PIN on Glass, încă de pe pagina principală (homepage), va crește încrederea, va îmbunătăți ratele de conversie, va crește valoarea coșului de cumpărături și fidelitatea clienților”, a declarat Adrian Pali, Chief Commercial Officer Cargus.