Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Usoara crestere pentru Scania dupa primele doua luni ale anului

Comenzile de vehicule dupa primele doua luni ale lui 2014 se situeaza la un nivel comparabil ci perioada similara a lui 2013.
In Europa, activitatea economica stabila, indicatorii de performanta pe segmentul serviciilor financiare combinati cu un pret mai mare al vehiculelor, cat si nevoia de inlocuire a flotelor au dus la o tendinta pozitiva pentru Scania in 2014. Dupa primele doua luni ale anului, cota de piata Scania a crescut la 14,9% fata de 14,7% pentru perioada similara a lui 2013.
 

Comenzile din America Latina au ramas la acelasi nivel ca in 2013, in timp ce in Eurasia, Africa si Oceania comparativ cu anul trecut cererea a fost mai mare.
In 2013, Scania a inregistrat un volum mare al livrarilor si serviciilor de vanzare. Tendinta pentru comenzi indica faptul ca 2014 ar putea marca un volum la fel de mare din punct de vedere al vanzarilor. In acelasi timp, valoarea coroanei sudeze s-a imbunatatit comprativ cu cateva dintre monedele statelor emergente cu impact asupra performantei financiare a companiei.
In ultimii ani, Scania a realizat investitii semnificative in cercetare si dezvoltare pentru a imbunatati gama de produse. Printre proiecte se numara un nou tip de cabina care va fi introdus in anii urmatori. Noua cabina va oferi un plus de valoare prin economiile de carburant realizate, cat si din economiile de cost de productie comparativ cu gama actuala.

Articole similare

Ad