Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Clientii online isi doresc o experienta „omnichannel”

comScore, Inc., lider in cercetarea mediului digital, si UPS au facut publice rezultatele celui mai recent studiu „UPS Pulse of the Online Shopper”, privind comportamentul clientilor atunci cand fac cumparaturi online. Clientii din Europa si din intreaga lume isi doresc control mai mare asupra experientei de expeditie si livrare a produselor comandate online. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de peste 14.000 de cumparatori online fideli din sase tari europene, precum si din Statele Unite ale Americii, Canada, Asia, Australia si Mexic.
 

„E-commerce-ul a devenit o constanta in randul cumparatorilor din intreaga lume. Acestia isi doresc in permanenta servicii imbunatatite si flexibile si pun astfel presiune pe retailerii online sa ofere o experienta de shopping cat mai buna, de la stadiul premergator plasarii unei comenzi si pana la livrarea si returul produselor, indiferent de tara din care sunt comandate”, a declarat Iulia Gabriela Nartea, Managing Director UPS Romania, Grecia, Ungaria.
Cei mai multi dintre clientii care fac cumparaturi online sunt multumiti de experienta de shopping: 76% dintre europenii care au participat la sondaj sunt multumiti de experienta de shopping online. Cei mai multumiti sunt americanii, cu un procent de 83% din totalul celor intervievati. Cel mai putin multumiti de experienta de shopping online sunt clientii din Asia (50% din totalul celor intervievati).
Potrivit studiului, 73% dintre consumatorii de retail online din Europa apreciaza existenta website-urilor in limba locala sau intr-o limba cunoscuta lor, in timp ce 63% apreciaza si existenta unor optiuni de plati si livrari internationale.
Pe de alta parte, cumparatorii din intreaga lume sunt mai putin multumiti de doua aspecte ale comertului online: flexibilitatea scazuta a optiunilor de livrare si serviciile de retur.
Pe masura ce canalele mobile si retelele sociale continua sa schimbe modul in care clientii fac cumparaturi online, rezultatele studiului indica faptul ca dezvoltarea unei aplicatii mobile poate preveni shoppingul comparativ pe toate pietele, in special in Europa si Mexic.

Articole similare

Ad