Faymonville a lansat oficial, pe 3 aprilie, in prezenta a numerosi clienti si jurnalisti din presa de specialitate, modelul CombiMAX, despre care reprezentantii companiei declara ca va revolutiona logistica si transportul convoaielor exceptionale.
Pana acum, Faymonville producea in mare masura la cerere, solutii elaborate in functie de nevoile particulare ale clientilor, astfel ca gama actuala, cu cele 14 modele de baza, a devenit tot mai complexa si a ajuns la 3.000 de sasiuri diferite de 8-60 m, cu greutate proprie de 6-44 t.
Piata, totusi, nu cere doar flexibilitate, ci si costuri cat mai mici, astfel ca noul CombiMAX este un concept complementar, care le permite clientilor sa-si configureze vehiculele la un pret mai mic decat pana acum si sa respecte noile reglementari europene referitoare la limitarea, pe viitor, a greutatii pe axa la maximum 12-14 t. Trailerul permite o sarcina utila de la 60 la 250 t si combinarea directa a unor vehicule cu inaltimi si latimi diferite, pastrand totusi aceeasi greutate pe axa in intreaga combinatie, si are constructie usoara, gaturi de lebada universale, pentru un sistem unic de directie, axe pendulare si suspensii independente mai usoare, sei de cuplare simetrice s.a. Iar simplificarea elementelor de comanda face ca manevrarea sa fie mai usoara. Insa cel mai mare avantaj oferit de noul CombiMax este flexibilitatea in exploatare, deoarece clientii dispun acum de mai multe alternative pentru diverse sarcini de transport, ceea ce creste gradul de exploatare a trailerului si rapiditatea gasirii de comenzi.
Deci noua serie CombiMAX reuneste avantajele unui sistem modular cu cele ale unui vehicul greu conventional ca MultiMAX, MegaMAX sau VarioMAX si ofera o solutie avantajoasa ca pret pentru sarcini diverse de transport, datorita posibilitatilor multiple de combinatii.