… deoarece a fost inaugurat recent, în 2020. De aceea în 2021 numărul de ore de manoperă facturate a fost mai mare. Cu atât mai mult cu cât termenele de livrare mari au dus la necesitatea prelungirii duratei de exploatare a semiremorcilor, deci și la necesitatea de a investi în întreținerea lor pentru a le menține operaționale.
Și vânzarea de piese de schimb a mers mai bine decât în 2020, pentru lucrări realizate atât în service-ul propriu, cât și în ateliere independente, iar componentele de origine sunt tot mai căutate, mai ales când este vorba de cele sensibile pentru siguranță sau eficiență.
De la 2022 se așteaptă o nouă creștere a prețului pieselor și manoperei, dar și a volumelor de vânzări și de activitate, cu atât mai mult cu cât, dacă vin mai des în țară camioanele, poate vor intra mai des în service-urile de aici.
Compania definește proiectul unui nou centru la Arad, care va include pentru început parcare și service de semiremorci, echipat cu aceleași scule și aparate de la București, cu excepția celor mai complexe, pentru care zona de vest a țării nu are la fel de mult potențial (cabină de vopsit, stand de îndreptat șasiuri), iar în faza a doua, după 1-1,5 ani, va propune în plus servicii de parcare și va include o benzinărie a unui furnizor de combustibil și un motel în care să se ofere servicii de cazare și alte utilități pentru șoferi. În 2022 va începe construcția, după ce va fi finalizat proiectul și se vor obține autorizațiile, iar inaugurarea ar urma să aibă loc la începutul lui 2024.