Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aquila lansează strategia de sustenabilitate şi anunţă inaugurarea unei centrale fotovoltaice în Ploieşti

Aquila, cea mai mare companie de distribuție din România, şi-a lansat strategia de sustenabilitate (ESG), cu 3 direcții strategice principale pentru perioada 2022-2026: mediu și schimbări climatice, capital uman și comunități, etică și guvernanță.

Țintele de sustenabilitate ale Aquila au în vedere reducerea cu 10% a emisiilor de gaze cu efect de seră în următorii 5 ani, implementarea unei serii de proceduri conforme cu principiile achizițiilor verzi, reducerea cantităților de ambalaje de plastic și folosirea unor alternative reutilizabile, precum și evaluarea impactului activității companiei asupra resurselor de apă.

„Credem în dezvoltarea durabilă a afacerii noastre și ne implicăm în adoptarea unor soluții sustenabile în operațiunile curente și în strategia noastră de creștere pe termen lung. Împreună cu partenerii, clienții și furnizorii, creăm locuri de muncă echitabile pentru angajați și ne implicăm activ pentru a îmbunătăți condițiile de viață din comunitățile noastre”, a declarat Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane Aquila.

Compania anunță și inaugurarea primei sale centrale fotovoltaice, situată în Ploiești, o  investiție proprie care va fi amortizată în circa 4 ani. Curentul electric generat de centrală va fi folosit pentru necesitățile companiei, iar cantitățile suplimentare vor fi vândute în sistem, societatea urmând să obțină și calitatea de prosumator. Centrala are o capacitate de 0,1 MW și este compusă din 222 de panouri, desfășurate pe o suprafață de 720 m2.

Strategia ESG a companiei vizează, de asemenea, implementarea unor măsuri de reducere și reciclare a ambalajelor și deșeurilor, precum și implementarea unui sistem integrat de management al sănătății, siguranței, mediului și social la nivel de grup. Mai mult, în următorii 5 ani, Aquila și-a propus creșterea numărului de femei în poziții de conducere, menținerea a aproximativ 3.000 de locuri de muncă, implementarea strategiei de decarbonare a afacerii, precum și asigurarea unui lanț de aprovizionare sustenabil.

Aquila a înregistrat, la 30 septembrie 2021, un profit net de 43,8 milioane lei, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a 2020, cel mai mare de la înființarea companiei. Veniturile au crescut cu 19%, ajungând la 1.376 milioane lei în perioada de raportare, în principal din creșterea organică a zonei de distribuție și achiziția companiei Trigor AVD, unul din primii jucători de pe piața de distribuție de bunuri de larg consum din Republica Moldova.

Articole similare

Ad