Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Numeroase firme fac planuri de achizitii

55,26% dintre cei 214 manageri prezenti la conferintele de la Cluj-Napoca si Piatra-Neamt care au acceptat sa raspunda intrebarilor noastre intentioneaza sa cumpere anul acesta camioane/semiremorci – de la 1-2 ansambluri la 50, cele mai multe noi – 36,84% nu vor sa faca astfel de achizitii, iar restul de 7,90% inca nu stiu, ci vor decide asta in functie de evolutia pietei.
 

Dintre firmele care folosesc camioane Euro 5 si Euro 6, numai 12,5% le au in flota de suficient de mult timp cat sa-si fi facut o idee despre rentabilitatea fiecaruia, in rest, celelalte fie nu au deloc Euro 6 – unele le vor cumpara pe primele in 2014 – fie nu au nici macar Euro 5, fie au Euro 6 de mai putin de doua luni si perioada de exploatare nu e suficient de relevanta. Dintre parerile managerilor care au folosit camioane Euro 6 mai mult timp, amintim ca acestea au consum aproximativ egal cu cele Euro 5, dar taxa de drum e mai mica la Euro 6, ca la Euro 6 consumul de AdBlue este exagerat, de peste 7 l/100 l de motorina, si ca si consumul de motorina e destul e mare, ca in mare parte consumurile si reducerile de costuri au fost cele preconizate la achizitii, ca Euro 6 are consum mai mic decat Euro 5 sau EEV si revizii mai scumpe, dar la intervale mai mari de timp sau de kilometri, ca cele doua tipuri sunt la fel din punct de vedere al consumurilor si reviziilor, deci se folosesc unele sau altele in functie de reducerile de taxe de drum care se acorda pentru Euro 6, sau ca la Euro 6 consumul de motorina este cu 2-3 l/100 km mai mic, dar consumul de AdBlue este mai mare, insa in parametri oferiti de producator.

Articole similare

Ad