DKV Mobility, furnizorul european de servicii de mobilitate, își extinde portofoliul digital prin îmbunătățirea platformei de gestionare a taxelor din cadrul portalului pentru clienți. Clienții au acum la dispoziție noua platformă digitală Toll Product Overview 2.0 pentru a-și gestiona toate produsele ce au legătura cu decontarea taxelor de drum și a beneficia de transparență și control totale.
Cu noua configurație sub formă de tabel, Toll Product Overview 2.0 oferă clienților flexibilitate maximă pentru a-și organiza datele referitoare la decontarea taxelor de drum sub o manieră care corespunde din punct de vedere operațional cu sistemele proprii, arată compania într-un comunicat de presă. Plecând de la flotă, țară, aparate de bord sau starea produselor, clienții au control integral și își pot personaliza dispunerea informațiilor, organiza informația așa cum doresc și exporta date selectate într-un singur fișier.
„Eficiența și transparența sunt imperative pentru clienții noștri. Prin urmare, noi trebuie să ne asigurăm că ei pot obține și utiliza datele de pe portalul nostru cu ușurință și rapiditate, deoarece timpul este esențial”, a menționat directorul general Toll & Refund Services, Jérôme Lejeune. „Toll Product Overview 2.0 este construit exact pe baza a ceea ce clienții noștri aveau nevoie de la noi. Vom îmbunătăți continuu acest serviciu, precum și DKV COCKPIT pentru a ne asigura că ținem constant pasul cu nevoile clienților noștri”.
Dezvoltarea viziunii centrate pe client este esențială pentru DKV Mobility. Cu scopul de a îmbunătăți permanent experiența clienților, DKV Mobility le oferă control complet și transparență atunci când accesează informații despre costuri și alte date în noul punct de contact digital.