Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DKV Mobility lansează DKV Analytics

DKV Mobility, furnizorul european de servicii de mobilitate, a lansat DKV Analytics, un instrument digital important în controlul costurilor și transparență, precum și pentru o mai mare eficiență în gestionarea flotei.

Ca parte a portalului digital pentru clienți DKV Cockpit, DKV Analytics, cu multitudinea sa de funcții, oferă clienților DKV Mobility o imagine de ansamblu cuprinzătoare despre procesele de alimentare cu combustibil și de încărcare, decontarea taxelor, utilizarea serviciilor vehiculelor și urmărirea emisiilor de CO2 etc. și este operabil intuitiv.

Serviciul poate fi personalizat pentru a satisface nevoile individuale și include o listă detaliată a tuturor centrelor de cost relevante. Datele selectate pot fi apoi exportate pentru analize ulterioare. „În ultimul an, am colectat feedback de la clienții noștri despre cum putem oferi o soluție completă pentru gestionarea costurilor”, a declarat Till Kreiler, Chief Digital Officer la DKV Mobility. „Mână în mână cu ei, am dezvoltat DKV Analytics și am implementat noi funcții pe baza feedback-ului lor. DKV Analytics permite o analiză rapidă şi, în acelaşi timp, aprofundată a tuturor datelor relevante legate de serviciile noastre. De asemenea, punem mare accent pe o experiență de utilizator remarcabilă și, pe baza testului nostru pre-lansare, suntem bucuroși să vedem că utilizatorii și-ar putea găsi imediat drumul instinctiv”.

Unul dintre elementele cheie ale DKV Analytics este tabloul de bord personalizabil. Utilizatorii își pot selecta și organiza tablourile de bord în funcție de intervalul de timp dorit și își pot vizualiza datele într-un rezumat simplu. De acolo, clienții DKV Mobility pot intra în detaliu, revizuind cheltuielile pentru toate centrele de cost relevante, pot căuta, filtra și ajusta informaţiile vizualizate și pot exporta datele personalizate.

Articole similare

Ad