Noua gama de caroserii "Heavy-Duty" pentru rigide de la 12 la 32t, cu care Lamberet participa anul acesta la Trailer Innovation, beneficiaza de tehnologii de ultima generatie care vizeaza imbunatatirea aerodinamicii, a capacitatii izoterme, a robustetii si a volumului util, inlesnind in acelasi timp si intretinerea.
Acum profilele CX din fata limiteaza fluxul de aer pe partile laterale, evitand crearea unui vartej intre cabina camionului si caroserie, in vreme ce luminile de marcare sunt incorporate in tampoane aerodinamice si protectoare.
Fata plata din spate, usor incastrata, de asemenea imbunateste fluxul de aer tras.
Insa profilele CX ofera si o protectie suplimentara impotriva socurilor si o intretinere usoara datorata integrarii canalelor tehnice pentru firele electrice.
Cadrul din spate cu bolturi, cu balamale cu noduri duble care retrag usile deschise din zona de impact atunci cand andocheaza, si manere incastrate, inlesneste de asemenea intretinerea, facand caroseria mai puternica si extrem de protejata.
Panourile compozite cu noua tehnologie cu spuma solida (doar 30 kg/m3) si garniturile din poliester cu conductivitate scazuta ating neegalatul factor K. Aerodinamica imbunatatita din fata evita rasucirea dintre cabina si caroserie si reduce alunecarea in spate, ceea ce reduce consumul de combustibil cu circa 1 litru/100 km, la care se adauga economia realizata de unitatea de racire care ruleaza mai eficient datorita unei aerisiri mai bune. Cadrul din spate cu bolturi, care combina aluminiul si otelul inoxidabil, reduce masa proprie, cu beneficii in planul capacitatii de incarcare si consumului de combustibil.
In plus, costurile de intretinere sunt reduse de patru ori in cazul unui accident, grinzile putand fi inlocuite separat, fara suduri, ceea ce reduce si posibilitatea imobilizarii pe termen lung.
Conceptia caroseriei este gata sa primeasca orice alte dotari pentru a se adapta in functie de activitatea clientilor: rafturi, partitie longitudinala, perete alunecator, sine duplex sau sisteme de agatat carnea. De asemenea, a fost proiectata pentru integrarea celor mai noi tehnologii precum sistemele de criogenare, perdelele de aer sau sisteme pentru silentiozitate sporita (PIEK).