Compania internationala de transport agabaritic ADM Team Heavy Weight – care isi desfasoara activitatea in Belgia, Franta, Germania si multe alte tari europene si este recunoscuta pentru complexitatea cerintelor sale referitoare la vehicule si la monitorizarea lor – a achizitionat de curand un semitrailer jos MegaMAX cu trei axe de la Faymonville.
De data aceasta, cerinta tehnica a fost sa fie integrata intr-un semitrailer optimizat din punct de vedere al greutatii proprii o nisa variabila pentru excavator.
Ea este usor de instalat, poate fi lungita pana la 21,5 m si are o inaltime foarte redusa, de numai 300 mm. In plus, poate fi folosita si ca nisa normala joasa, si ca nisa ingusta, cu latime de numai 1.250 mm. Iar Faymonville nu doar ca a oferit solutia tehnica, dar a si facut-o in timp record. In plus, dat fiind numarul mare de tari in care isi desfasoara activitatea ADM Team Heavy Weight, trebuie sa se tina cont de sarcinile utile si sarcinile pe saua de cuplare admise in fiecare dintre ele. Astfel, in Belgia si Franta greutatea in combinatie a unui astfel de vehicul este de 57 t cu un camion 10×4, in timp ce in Germania este de numai 45 t. Iar aceste diferente intre reglementari aduc o provocare in plus in ceea ce priveste omologarea si transportul transfrontalier. Dar, deoarece modelele MegaMAXX de la Faymonville au certificat CoC, ADM a gasit, prin noua achizitie, solutia, un astfel de document aratand ca vehiculul indeplineste standardele internationale si astfel omologarea pe pietele locale este mai usor de obtinut.