Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat castiguri record pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2014. Compania a inregistrat aceasta performanta in al doilea trimestru al anului, cand vanzarile au fost de 4,7 miliarde de dolari, comparativ cu cele 4,9 miliarde de dolari obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Volumele au totalizat 40,6 milioane de unitati in cel de-al doilea trimestru al anului 2014, cu pana la 3% mai mult fata de 2013. Flotele de anvelope pentru inlocuire au crescut cu pana la 6%, inregistrand o crestere in toate cele patru regiuni de afaceri ale companiei.
Compania a raportat un venit pe segmentul operational de 460 de milioane de dolari obtinut in cel de-al doilea trimestru al anului 2014. Acesta a fost mai mare cu pana la 7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, cresterea fiind determinata de o imbunatatire semnificativa in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, ceea ce a compensat peste asteptari o usoara incetinire de pe pietele emergente. Subsidiara din America de Nord a continuat sa performeze la niveluri record cu rezerve pe segmentul operational de peste 10%.
Venitul net record obtinut de Goodyear in cel de-al doilea trimestru al anului 2014, disponibil actionarilor, a fost de 213 milioane de dolari (76 de centi per actiune). Excluzand anumiti itemi importanti, venitul net ajustat a fost de 225 de milioane de dolari (80 de centi per actiune). Sumele exprimate per actiune au fost aproximate.
Pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2013, venitul net disponibil actionarilor comuni a fost de 181 de milioane de dolari (67 de centi per actiune). Excluzand anumiti itemi importanti, venitul net ajustat a fost de 209 milioane de dolari (76 de centi per actiune). Sumele exprimate per actiune au fost aproximate.