Fliegl va prezenta o suita intreaga de modele complet noi, economice, ecologice si practice. Sasiul de containere Vario Chassis V2+ are atat de multe modificari fata de Vario Chassis V2, incat e practic un vehicul nou, mai stabil, mai flexibil, mai durabil si mai usor si sigur de operat datorita sistemului telescopic Tele Control. Principalele caracteristici ale noului vehicul sunt sistemul universal de blocare in fata pentru containere fara tunel, containere de 40' si containere de 45' cu tunel lung, protectia anticoroziune, invelisul usor din otel inoxidabil si luminile pozitionate in afara cadrului.
Noul Asphaltprofi Thermo este o basculanta care respecta deja reglementarile ce vor intra in vigoare in Germania in 2015, referitoare la folosirea de vehicule cu temperatura controlata pentru constructia de autostrazi si drumuri federale. Izoterma presupune acoperirea completa a benei, pe exterior, cu un material usor, astfel incat sa nu existe margini expuse sau puncte reci si sa se atinga un coeficient de rezistenta la transferul termic de peste R 2.5 K•m2/W (la 20o C), cu circa 150% peste valorile prevazute de noua lege. Iar prin faptul ca se pastreaza o temperatura ridicata se garanteaza un nivel foarte bun de compactare si o calitate deosebita a asfaltului. Constructia benei este conica, mai lata in partea de sus, pentru basculare cat mai buna, iar colturile ei interioare sunt rotunjite, astfel ca si cele mai lipicioase materiale pot fi descarcate usor, deci cantitatea de resturi este foarte mica si bena nu are nevoie sa fie curatata manual pentru ca la cursa urmatoare sa fie disponibila intreaga sa capacitate.
Fliegl va prezenta la IAA si noile generatii de semiremorci cu prelata RoadRunner si MegaRunner, modificate mai ales in sensul manevrabilitatii, greutatii – mai mici de 6 t – si sigurantei. Lor li se alatura modelele adaptate pentru transport de bobine, Coil Greenlight, in configuratii mai usoare, de la circa 6 t greutate proprie, dar mai robuste, care reduc consumul de carburant, deci si costurile si emisiile de CO2. Sarcina utila ajunge la 28 t, cu pana la 800 kg mai mare decat a modelelor similare ale competitorilor. Noua cuva pentru bobine este acum disponibila cu greutate proprie cu 15% mai mica, prin reducerea numarului de module individuale, ceea ce o face sa poata fi ridicata mai usor. Iar trailerul are noi suporti de 80×50 mm grosime pentru bobine, pentru a le fixa de podea.
Mai multe informatii despre vehiculele ce urmeaza sa fie expuse la standul Fliegl de la IAA Hanovra puteti citi in numarul din septembrie al revistei Tranzit.