Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Primul semestru din 2014 a avut rezultate pozitive pentru Grupul Gefco

Grupul Gefco a inregistrat o cifra de afaceri de 2,1 miliarde euro in prima jumatate a lui 2014, cu 6,9% mai mare in comparatie cu aceeasi perioada din 2013. Profitul operational actual se ridica la 53,9 milioane euro, pentru un profit net de 32 milioane euro, o crestere de 60%. „Rezultatele pozitive obtinute in prima jumatate a lui 2014 reflecta abilitatea recunoscuta a grupului nostru de a optimiza lanturile de aprovizionare ale clientilor si de a le permite astfel sa fie mai competitivi in acest climat economic dificil, precum si de a ne gestiona propriile costuri.", a explicat Luc Nadal, Chairman Gefco Group Management Board.
 

Practic fara datorii si cu un flux de numerar liber, GEFCO demonstreaza o buna situatie financiara care ii ofera mijloacele necesare pentru a-si realiza obiectivele de crestere.
Fondata in 1949 pentru a gestiona transporturile intre fabricile Peugeot, Gefco s-a dezvoltat in afara industriei auto – unul dintre cele mai complexe si solicitante sectoare pentru operatorii logistici. De atunci, compania a dezvoltat un serviciu de logistica integrata, concepand planuri de gestionare si planuri de optimizare a transportului multi-modal.
Expertiza permite Gefco sa includa toti principalii producatori de automobile din lume printre clientii sai. Compania este Partenerul 4PL* al General Motors (GM), asigurand gestionarea completa a lantului de aprovizionare al GM in Europa si Rusia, in cadrul unui contract bazat pe transportul a peste un milion de vehicule pe an.
Intre prima jumatate a lui 2013 si cea a lui 2014, GEFCO si-a majorat semnificativ cifra de afaceri in sectorul industrial (+20%), FMCG (+7%) si electronic (+7%).
In total, cifra de afaceri generata de marii clienti internationali – cu exceptia PSA Peugeot Citroën – si companii mijlocii, se ridica la peste 1 miliard euro in prima jumatate a anului 2014, sau 54,3% din cifra de afaceri totala, in comparatie cu 46,5% in aceeasi perioada a anului 2013.
In primul semestru al acestui an, fluxurile logistice operate de GEFCO au crescut intre Asia, Rusia si Europa. Noul serviciu de transport feroviar door-to-door intre Asia si Europa, lansat de Gefco, permite expedierea marfurilor catre peste douasprezece tari, inclusiv Rusia, Kazahstan, Belarus, Uzbekistan, Germania si Ungaria, si reprezinta un sistem de crestere unic pentru companie.
Prima jumatate a lui 2014 constituie un pas important spre implementarea strategiei de crestere sustinuta a Gefco, care urmareste o cifra de afaceri de 8 miliarde euro pana in 2020.

Articole similare

Ad