Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dacia are o oferta extinsa si o cota de piata tot mai mare

Dacia continua sa aiba in 2014 cea mai tanara gama de autovehicule din Europa si chiar si asa mai propune patru versiuni noi: Lodgy Stepway, Dokker Stepway si seriile limitate Sandero Black Touch si Duster Air.
Cu peste trei milioane de vehicule vandute in Europa si bazinul mediteraneean din 2004 pana in prezent, producatorul roman acum are o cota de piata de 2,6% in Europa, in crestere cu 0,5% in primul semestru din 2014, comparativ cu perioada similara din 2013, fiind totodata si producatorul cu cel mai mare progres din acest punct de vedere.
 

Si vanzarile efective au crescut fata de primul semestru din 2013, cu 24,4%, ajungand la 263.296 de unitati pana la finalul lui iunie 2014. Dintre acestea, 194.734 au fost inmatriculate in Europa, in crestere cu 36,2% fata de perioada similara din 2013, pietele cu cele mai mari evolutii fiind Spania (+72,1%), Italia (+35,5%), Franta (+28,8%) si Marea Britanie (unde, la un an si jumatate de la lansare, Dacia are o cota de 0,36%).
Piete foarte puternice sunt si Romania (unde Dacia are o cota de 32,4%) si Maroc (28%), unde producatorul roman este lider incontestabil.
Autovehiculele Dacia se vand in 43 de tari si pana la final de an vor ajunge si in Israel.

Articole similare

Ad