Daca in anul fiscal 2012 pierderea primelor 100 de companii in functie de cifra de afaceri a totalizat 37.490.273 de euro, pentru 2013 vestile sunt bune, daca se poate spune asa, suma totala fiind de 12.802.742 de euro, ceea ce arata ca pe piata transporturilor criza a ajuns la final, iar situatia grea din prezent este realitatea pietei, cu care cele mai multe companii din domeniu s-au obisnuit. Daca in 2012 erau 19 firme cu pierderi financiare, in 2013 mai ramasesera 15 companii. Faptul ca edy Spedition a redus vizibil pierderea a influentat aceasta situatie.
Astfel, daca in 2012 edy Spedition era cap de lista, cu o pierdere de 14,6 milioane de euro, in 2013 a avut o pierdere de „doar“ 1,1 milioane de euro.
Pe primul loc din punctul de vedere al pierderilor se situeaza Dumagas Transport, cu un minus de 3.462.376 de euro, cu 941.728 de euro mai mare decat in 2012. Urmeaza Transexped Agro (3.046.293 de euro), Willi Betz Romania (1.420.330 de euro), edy International Spedition (1.152.881 de euro), Whiteland Logistics (957.814 euro), Transcondor (869.513 euro), Quehenberger Logistics ROU (467.927 de euro), Icirual 2003 (366.530 de euro), Carpat Cemtrans (304.114 euro), Gokbora International Transport (254.725 de euro).
De observat ca Dumagas Transport, Willi Betz si edy au pierderi continue in intervalul 2010-2013, iar noua din primele zece companii de transport la acest capitol (exceptia fiind Carpat Cemtrans) au o medie negativa in intervalul mentionat. Primul nume este edy, de inteles daca ne gandim la pierderea enorma din 2012, urmand Dumagas si Willi Betz.