Unul din conceptele Daimler de la care se asteapta sa aiba succes in 2015 este programul Duelul Consumului (Fuel Duel), prin care clientilor care se indoiesc de consumul redus pe care il pot avea camioanele MB sau care nu au reusit sa atinga consumurile promise de producator li se pune la dispozitie timp de 2-3 saptamani un vehicul configurat similar cu cele mai bine vandute la noi, dar cu un program foarte strict de monitorizare a soferilor in sensul aplicarii, pe cat se poate, a tehnicilor de condus economic invatate.
Asta mai ales pentru ca oricine stie ca un camion cu 0 km la bord nu inregistreaza cel mai bun consum, dar cele din parcul MB dedicate pentru acest proiect au circa 50.000 km, deci un consum stabilizat, si sunt dotate si cu PPC.
In paralel vor continua si testele cu camioane demo, flota fiind innoita pentru a avea toate dotarile care acum sunt optionale, dar care influenteaza consumul, siguranta sau confortul soferului, si de ale caror beneficii multi clienti nu s-au convins inca. Mai ales ca unele dintre ele vor fi obligatorii in curand prin lege.