Pentru MHS Truck&Bus, vanzarile din 2014 au crescut fata de 2013 cu mai mult de 20%, cat a fost cresterea medie a pietei din Romania, ajungand la circa 950 de camioane MAN noi, din care 100 Euro 5 – cele mai multe pentru distante lungi, dar si cateva specializate.
Piata totala de camioane a fost mai mare in Romania in 2014, dar vanzarile sunt inca la nivel mai scazut decat potentialul, asa cum arata Jorge Leuschner, CEO-ul MHS Truck&Bus, care este de parere ca s-ar putea ajunge la un total de 10.000 de camioane noi de peste 6 t livrate anual, deci fiecare marca si-ar dubla vanzarile.
Pe de alta parte, pentru fiecare camion nou se importa doua rulate, deci, de fapt, nu se cumpara mai putine vehicule grele, ci mai putine vehicule grele noi.
Compania a livrat anul trecut si flote, cea mai mare dintre ele, de 60 de unitati, la Dumagas.
In ceea ce priveste insa activitatea after sales, volumele au fost mai mici decat in 2013, in special deoarece camioanele rulate sunt dificil de adus in service, iar dintre cele noi – care au nevoie de servisare buna si destul de scumpa, in centre cu dotari de ultima ora si personal instruit – multe sunt folosite in afara tarii, deci sunt si servisate acolo.