Pentru MHS Truck&Bus, piata vehiculelor uzate a mers mai bine in 2014, deoarece inca e nevoie de Euro 5, pentru solutii mai ieftine de transport.
Compania a livrat in primele 11 luni din 2014 circa 470 de camioane – din care aproximativ 420 MAN – si 50 de semiremorci/remorci rulate, atingandu-si astfel obiectivele propuse, asa cum arata directorul de vanzari George Geadau. A fost deci un an bun pe acest segment si nici cifrele din 2013 nu aratau cu mult diferit: circa 450 de vehicule second-hand. Iar pentru 2015 se estimeaza vanzari de 600 de unitati si, pentru atingerea obiectivului, stocul este bine dimensionat si diversificat.
Ponderea cea mai mare in totalul vanzarilor au reprezentat-o camioanele Euro 5 – anul de fabricatie cel mai solicitat fiind 2008 – inclusiv cu sa joasa de cuplare sau cu duba pentru distributie, dar au fost si cateva autotractoare standard Euro 4.
Cele mai multe dintre camioanele uzate vandute in 2014 provin din reteaua MAN, deci au „istoric de service cunoscut si stare generala foarte buna“. Lor li se adauga anumite configuratii specializate, cumparate mai ales de pe piata interna, deoarece corespund mult mai bine necesitatilor clientilor. Vehiculele sunt pregatite inainte de livrare, drept pentru care beneficiaza de garantie.
MHS a si exportat anul trecut circa 40 de camioane TGA din 2006, 2007 si 2008 catre Olanda, Austria si Iordania.