Cine inca mai crede ca nemtii se joaca, se inseala amarnic. MKFE, asociatia profesionala a transportatorilor din Ungaria, a distribuit o stire de pe site-ul Nit Hungary, anuntand ca o firma din Ungaria a primit de la administratia financiara maghiara, NAV (omologul ANAF), la solicitarea Administratiei financiare germane (Bundesfinanzdirektion West, Köln), cererea de a prezenta o serie de documente referitoare la salariul minim si la vehiculele de transport marfa, toate traduse si in limba germana:
1. Certificat constatator nu mai vechi de 30 de zile, cu actionariatul firmei si activitatile autorizate,
2. Licentele de transport, taloanele (copiile conforme ale vehiculelor care au efectuat transporturi ce cad sub incidenta legii MiLoG),
3. Contractele de munca ale soferilor angajati, traduse si in limba germana,
4. Fisa de pontaj zilnica, incluzand insemnarile speciale despre fiecare sofer cat si cand a lucrat in Germania (fara perioadele de odihna), atunci cand o sarcina de transport a inceput si/sau s-a sfarsit in Germania,
5. Fluturasii de plata, sau orice alt act doveditor pentru plata salariului minim catre angajatii care au lucrat in Germania,
6. Foile de parcurs internationale, din care sa reiasa perioada si traseul soferului pe teritoriul German.
Aceste acte sunt solicitate a fi trimise catre NAV (Administratia financiara maghiara), in limba maghiara si traduse si in germana. Siegfried Mayer a aratat ca „se pare ca nu-i de gluma cu nemtii. Cei ce au desconsiderat rigurozitatea si precizia germana si nu au platit soferii conform reglementarilor MiLoG, probabil vor avea surprize neplacute in perioada urmatoare. Scenariul va fi ceva asemanator, dar o sa primim solicitarea de la ANAF….“