Pe 26 ianuarie, Schmitz a livrat catre DSV prima semiremorca-prelata pentru transport combinat rutier-cale ferata, dintr-o comanda totala de 3.000 de unitati, lansata de DSV. Aceasta include si semiremorci Universal si Mega si va fi onorata in decursul a doi ani.
La fel de impresionant ca marimea flotei comandate este si faptul ca, desi contractul a fost semnat cu doar 10 zile inainte, producatorul german a reusit sa aiba gata un astfel de vehicul inscriptionat DSV intr-un timp atat de scurt.
Rapiditatea se datoreaza productiei just-in-time, mai concret, sistemelor de logistica si control sofisticate si bine puse la punct, care vizeaza atat componentele sosite de la furnizori, cat si procesele de fabricatie. In unele cazuri, eficienta este atat de mare, incat este posibila producerea unui vehicul nou in numai 18 ore.
In afara de trenul de rulare Rotos – dezvoltat integral in-house, cu frane pe discuri, axe ce nu necesita intretinere si sisteme electronice de asistenta – si de sistemul de ajustare a inaltimii de cuplare Varios – usor de manevrat, care ajuta la respectarea, in toate tarile europene, a reglementarilor referitoare la inaltimea totala a ansamblurilor – un avantaj care a dus la achizitia celor 3.000 de semiremorci de catre DSV a fost sistemul modular de asamblare, incluzand echipamentul pentru transport intermodal, ale carui componente sunt fixate cu bolturi, pentru inlocuire rapida in caz de deteriorare sau chiar pentru montare retrofita a unor elemente.
In plus, Schmitz are o retea europeana de parteneri auditati, care asigura service rapid 24/24, 365 de zile/an, pentru intregul vehicul.