Vanzarile Goodyear in 2014 au fost de 18,1 miliarde de dolari, comparativ cu cele 19,5 miliarde de dolari din 2013. Vanzarile au fost impactate de 571 milioane de dolari rezultate din tranzactiile la un curs de schimb nefavorabil. Volumele de unitati de anvelope au totalizat 162 de milioane de dolari. Flotele de anvelope pentru inlocuire au scazut cu un procent. Volumele de unitati de anvelope pentru echipare originala au scazut cu 3 procente.
Venitul pe segmentul operational al companiei de 1,7 miliarde de dolari a scazut cu 8 procente fata de anul trecut.
Comparativ cu anul precedent, cresterea semnificativa a venitului pe segmentul operational a reflectat un nivel mai scazut al costurilor la materiile prime si al costurilor de conversie, compensate insa paritial de raportul mai scazut pret/mix si de tranzactiile la un curs de schimb nefavorabil.
Vanzarile in cel de-al patrulea trimestru al anului in subsidiara Europa, Orientul Mijlociu si Africa a scazut cu 20 de procente fata de anul anterior, la 1,3 miliarde de dolari. Vanzarile au reflectat o scadere de 12 procente in volumul de unitati de anvelope, tranzactii la un curs de schimb valutar nefavorabil si un raport pret/mix mai scazut. Flotele de anvelope pentru inlocuire au scazut cu 15 procente, in primul rand din cauza unor vanzari mai slabe pe segmentul anvelopelor de iarna, ca urmare a iernilor mai blande de aici. Volumele de unitati de anvelope pentru echipare originala a scazut cu 5 procente.
Venitul pe segmentul operational in cel de-al patrulea trimestru al anului 2014, de 30 de milioane de dolari, a fost cu 70% sub nivelul inregistrat in anul precedent, din cauza raportului pret/mix scazut, a volumului mai scazut de anvelope si a cheltuielilor mari de marketing, care au fost peste beneficiile rezultate din costurile mai scazute la materiile prime si din actiunile legate de reducerea costurilor prin inchiderea unei unitati de productie in Franta.