Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Online-ul in Romania are mare potential

Cele mai importante magazine online din Romania se lupta sa educe clientii si sa creasca increderea acestora in comertul online, intr-o economie emergenta, insa cu un potential enorm de crestere.
Anthony Scheffers, managerul International Brand Stores Retail SRL, compania care gestioneaza in Romania magazinul online www.canar.ro considera ca tocmai din acest motiv trebuie investit masiv in educarea clientilor si in reducerea lipsei de incredere in tot ce inseamna comertul online.Din pacate, insa, mai sunt destule magazine mici care nu onoreaza comenzile prompt si conform asteptarilor, ceea ce face misiunea tuturor cu atat mai dificila.
 

Ca parte a unui grup international de import export de parfumuri, produse cosmetice, bauturi alcoolice si ciocolata, holdingul a avut ocazia sa lucreze pe mai multe piete europene, cea principala fiind Olanda, unde raportarea la comertul online e aproape de maturitate. Chiar daca si acolo tranzactiile online sunt in crestere, rata de crestere anuala e undeva sub 20% (poate cu exceptia Germaniei, care are un ritm de crestere ceva mai mare). In Romania cresterea anuala va fi undeva intre 30-35%, cu o tot mai buna penetrare a tranzactiilor prin intermediul terminalelor mobile.
Anul trecut Romania a fost penultima tara din UE la procentul platilor cu cardul (online sau offline). Doar Bulgaria a stat mai prost.

Articole similare

Ad