In timpul evenimentului „Saptamana automotive“, DAF si TNO au facut o demonstratie a proiectului „EcoTwin“ in fata Ministrului olandez al Infrastructurii si Mediului, Schultz van Haegen si al omologului sau belgian, Galant.
Aceasta demonstratie a N270 a aratat doua combinatii de camioane – wireless legate prin WiFi – ce au mers la o scurta distanta unul de celalalt, iar soferului din cel de al doilea camion nu i s-a cerut sa accelereze, sa franeze sau sa conduca.
Acesta este conceptul prin care doua camioane pot coopera in timpul mersului la o scurta distanta unul de celalalt folosind tehnologia automata de condus. Intentia EcoTwin cu TNO – organizatia olandeza pentru Stiinta aplicata – a fost sa arate ca al doilea camion este apt din punct de vedere tehnic sa-l urmeze pe primul la scurta distanta cu ajutorul informatiilor radar si al comunicatiei wireless dintre cele doua vehicule. In timpul acestui proces, cel de-al doilea vehicul poate accelera, frana si chiar mentine directia automat. O astfel de tehnologie ar putea fi vazuta pe autostrazile din Olanda in 2020.