Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Inca 500 de semiremorci Schmitz intra in flota Waberer’s

Pe 6 mai, György Wáberer (foto stanga), CEO-ul celei de-a treia mari companii europene de transport, Waberer’s, si presedintele Schmitz Cargobull, Andreas Schmitz (dreapta), au semnat, la expozitia Transport Logistic 2015 de la München, un contract pentru achizitia a 500 de semiremorci.
Colaborarea dintre cele doua companii dureaza de aproape 15 ani, timp in care Waberer’s a cumparat circa 8.000 du vehicule Schmitz, care reprezinta majoritatea in flota transportatorului maghiar, ce numara acum peste 3.300 de ansambluri camion+semiremorca.
 

Principalele argumente care au stat la baza acestei achizitii sunt calitatea inalta a productiei Schmitz si inovatiile care scad costurile operationale, sporind astfel eficienta. In plus, datorita parteneriatului pe termen lung, a fost posibila si cooperarea dintre cele doua companii in ceea ce priveste dezvoltarile tehnologice, cum ar fi trailerele extensibile cu coloane, ce permit incarcarea mai eficienta a marfurilor paletizate, folosind intreaga latime a vehiculului. Iar Waberer’s va fi printre primii clienti carora li se vor livra noile semiremorci Schmitz cu sasiu din otel laminat la rece.
Semiremorcile care fac obiectul noului contract au fost cumparate pentru a creste traficul dinspre/spre Germania, cea mai importanta piata pentru Waberer’s. care a contribuit cu circa 28% la cifra sa de afaceri in 2014, in crestere cu 10% fata de anul anterior. In total este vorba de doua milioane de tone de marfuri livrate de flota Waberer’s sau de subcontractori ai sai in/din Germania si alte state UE. Mai mult de 1.200 de ansambluri ale companiei au incercat din Germania in fiecare saptamana din 2014, iar numarul total de kilometri parcursi in ceata tara a fost de 107 milioane, drept pentru care compania a platit aproape 20 de milioane de euro taxe de drum.
Cele mai multe marfuri transportate din Ungaria spre Germania sunt fabricate in Ungaria de companii multinationale, iar clientii pentru care incarca din Germania spre alte tari UE sunt mai ales companii globale din industria auto, electronice&electrocasnice, FMCG si cosmetice.

Articole similare

Ad