La stand au fost expuse sasiuri/cabina 8×4 si betoniere 8×4, in curand vor fi puse in productie si sasiuri cu basculanta avand cabina de zi sau de dormit, iar in urmatorii doi ani vor fi disponibile mai multe configuratii si categorii de greutate. Tot in viitorul apropiat in oferta va fi inclusa, optional, si transmisia automata.
De la noul model produs de compania chineza CNHTC se asteapta sa se adapteze foarte bine cerintelor din industria de constructii, care incepe sa se revigoreze in Europa.
De-a lungul timpului, Sinotruck a incheia aliante cu Volvo Trucks si MAN Truck&Bus, astfel ca si la A7 se pot observa asemanari de design. Profilul lateral aduce cu cel de la generatia precedenta Volvo, in timp ce partea din fata pare inspirata de Renault.
Motoarele Steyr Euro 5 – singurele disponibile deocamdata, drept pentru care importatorul in Marea Britanie Harris Group a obtinut o derogare pentru 250 de unitati – dezvolta 380 CP si au la baza tehnologia SCR, transmisia cu noua trepte a fost produsa de ZF, dar si alte componente au fost fabricate in Europa: scaunul soferului, suspensia pneumatica de la Wabco, sistemele electrice Bosch si suspensia cabine, in patru puncte, de la Continental, si tahograful digital Stoneridge.
Manevrabilitatea modelelor 8×4 este foarte buna, A7 fiind oferit si cu un mixer de beton de 8-9 m3, montat direct din fabrica din Jinan (China).
Sinotruck are o cota de 20% in China si se vinde si in Rusia, Angola, Brazilia, Argentina, Turcia, India, Iran, Arabia Saudita, Nigeria, Vietnam si, de curand, in Irlanda si Marea Britanie. Si se pare ca va avea succes si pe aceste doua piete din moment ce, la numai cateva minute de la lansarea oficiala, o companie de constructii din Birmingham a comandat trei unitati.