Producatorul german a ajuns la 39.200 de unitati vandute in intreaga lume in aprilie, cu 5% mai multe decat in aceasi luna din 2014, in timp ce cresterea din Europa de Vest a fost chiar ceva mai mare, de 5,5%, pana la 26.800 de T5, Caddy, Amarok si Crafter. Comparativ cu aceeasi perioada din 2014, VW a inregistrat cresteri de 16,7% in Italia, de 13,3% in Marea Britanie si de 12% in Spania si a livrat numai in Germania 10.500 de utilitare in aprilie.
Compania a avut rezultate bune si in Africa (1.400 de unitati vandute in aprilie, cu 12,3% mai multe decat in aceeasi luna din 2014) si Orientul Mjlociu (3.200 de unitati, in crestere cu 52,2% fata de aceeasi perioada din 2014, cu vanzari mari mai ales in Turcia, unde cresterea a fost de peste 50%).
Iar Bram Schot, membru in Bordul director al companiei si responsabil de vanzari si marketing, si-a manifestat optimismul ca aceasta tendinta de crestere se va accelera pe masura ce noile modele Caddy si T5 vor intra mai ferm pe piata.
Pe de alta parte, America de Sud si Europa de Est sunt in continuare in criza, vanzarile in Rusia scazand cu 58,1% fata de aceeasi perioada din 2014. In Europa de Est s-au vandut in total in aprilie 2.700 de utilitare VW, in scadere cu 19,8% fata de aprilie 2014, iar in America de Sud au fost livrate 3.100 de unitati, cu 41,% mai putine decat in aprilie 2014, in ciuda cresterii cu 33,8% a pietei din Argentina, unde VW a vandut 1.600 de unitati.