GEFCO, al doilea mare furnizor de servicii logistice din Romania in functie de cifra de afaceri, a implinit pe 12 mai 10 ani de prezenta pe piata noastra si a organizat, in parcul Herastrau din Capitala, un eveniment aniversar in care si-a prezentat rezultatele financiare pe 2014 si estimarile pentru 2015 atat la noi, cat si pe plan global, precum si principalele directii de dezvoltare din viitorul apropiat. Aceasta conferinta a reprezentat in acelasi timp si prima intalnire oficiala cu presa a noului director general GEFCO pentru Romania si Bulgaria, Jérôme Chevrolet, care detine si functia de Area Manager Balcani (in dreapta in fotografie).
Compania a avut anul trecut la noi o cifra de afaceri de 52 de milioane de euro, cu 10% mai mult decat in 2013 si de 10 ori mai mare decat in primul sau an de activitate aici, iar Luc Nadal, presedintele Consiliului de administratie GEFCO (in centru in fotografie), a declarat ca povestea de succes a companiei in Romania demonstreaza „capacitatea de a raspunde celor mai dificile si complexe nevoi ale clientilor din intreaga lume, construind pentru ei solutii complete pentru lantul de aprovizionare, care le imbunatatesc competitivitatea si le adauga plus valoare. Aceasta aniversare de 10 ani este, de asemenea, o oportunitate de a recunoaste munca excelenta a echipelor GEFCO Romania, care sunt pe deplin dedicate clientilor si vizeaza excelenta operationala.“
Compania continua sa realizeze cea mai mare parte a cifrei sale de afaceri din industria automotive, desi in ultimii ani a castigat numerosi clienti din alte domenii, si pozitia sa de lider in domeniu este demonstrata si de faptul ca filiala de la noi opereaza transportul pentru o treime din autovehiculele produse aici: 155.000 de unitati in 2014, in crestere fata de 2013 si datorita proiectelor logistice integrate dezvoltate pentru clientii internationali. In plus, asa cum arata Jérôme Chevrolet, compania „dezvolta constant solutii inovative si competitive, bazandu-se pe o expertiza solida si indelungata in domeniul logisticii auto si pe o cunoastere profunda a sectoarelor industriale strategice, cum ar fi electrocasnicele si electronicele. Solutiile noastre multimodale includ utilizarea celor opt platforme existente la nivel national, precum si accesul direct la Marea Neagra prin portul Constanta, ce confera clientilor si partenerilor nostri variante strategice pentru dezvoltarea comertului maritim.“
Iar pentru 2015 noul director general al filialei din Romania isi propune sa mentina ritmul de crestere de pana acum, promovand tara noastra ca un hub regional.
La eveniment a mai participat si Pierre-Jean Lorrain, director GEFCO pentru regiunea Europa Centrala, Balcani si Orientul Mijlociu (in stanga in fotografie), care a aratat ca Romania contribuie cu 7% la cifra de afaceri din zona, inclusiv datorita localizarii geografice la granita dintre zona „1520“ (numita astfel in functie de ecartament) si Orientul Mijlociu. „Exista un potential semnificativ de crestere in regiune“, a adaugat acesta, „si vrem sa promovam cat mai mult sinergiile intre tari, pentru a permite companiilor multinationale sa isi optimizeze costurile la nivel global. Dezvoltarea in zona «1520» si Asia si adaugarea unor solutii inovative in portofoliul Overseas sunt printre prioritatile noastre de top, pentru a oferi clientilor posibilitatea de a se extinde catre zone si activitati comerciale ce pot fi de interes.“
In ceea ce priveste grupul GEFCO la nivel global, obiectivele pentru 2015 vizeaza o crestere de 15% pentru market clients, dezvoltarea afacerii in si cu zona „1520“ si concentrarea asupra serviciilor Overseas (transport maritim si aerian) si logistica, precum si ambalaje reutilizabile.