Federal-Mogul Motorparts, divizie a Federal-Mogul Corporation Holdings (NASDAQ: FDML), a anuntat la finalul lui iunie relansarea gamei complete de filtre Champion®. Produsele sunt acum oferite cu un ambalaj nou, cu caracteristici noi, si cu un catalog menit sa sprijine noua generatie de filtre Champion, prezente deja pe piata aftermarket.
Gama include peste 490 de produse de filtrare pentru combustibil, aer, ulei si habitaclu, lansate din 2014 pana in prezent, care se regasesc in peste 1.300 SKU din intreaga gama de filtre, acoperind peste 94% din parcul auto european, ceea ce permite ca orice client Champion sa aiba la dispozitie un produs potrivit propriului sau autovehicul.
Filtrele de combustibil pentru ultima generatie de motoare au ca principale caracteristici faptul ca sunt realizate cu un nou strat de tip multi-layer sintetic, ceea ce permite o filtrare de pana la 3 µm, cu o eficienta de separare a apei de pana la 99,8%, cu 29,4% mai mare decat a filtrelor traditionale pentru contaminantii de 5 µm sau mai mici. Filtrele de ulei sunt fabricate cu micro-fibre din sticla capabile sa filtreze contaminantii cu o eficienta crescuta comparativ cu sistemele conventionale de filtrare, si care reduc pierderile de presiune cu pana la 50% si cresc durata de viata cu pana de 2-4 ori fata de produsele conventionale, filtrele de aer sunt performante asemenea omologului lor OE, cu o eficienta similara de retinere a particulelor fine, iar filtrele de habitaclu pot fi montate usor, fara a fi deteriorate sau afectate.
Filtrele Champion pentru combustibil, aer, habitaclu si ulei sunt prezentate intr-un ambalaj nou ce dispune de un cod QR care permite tehnicienilor sa identifice cu usurinta piesa corecta, iar link-ul prezent pe ambalaj conduce catre un film cu instructiuni de instalare pentru filtrele de habitaclu in cadrul catalogului disponibil pe web, asigurand astfel o montare rapida a pieselor.
In februarie 2015, Champion a lansat si noul catalog pentru gama completa de filtre, care afiseaza noua structura de numerotare a brandului, aspectul nou al acestuia si criterii clare ale tuturor componentelor.